sobota, 28 listopada 2009

28.11.2009

Nowy komiks:)

1 komentarz:

  1. Albus, dobrze że w końcu założyłaś to konto, bo już się zaczęłam martwić, że może za mało jasno wyjaśniłam jak to zrobić xD
    Bluza Pabliela śliczna, fajnie by było jakby istniała możliwość zamówienia jej u Was ^w^
    A dzisiejszy odcinek został moim ulubionym. 3 rzeczy których najbardziej na świecie nie znoszę to: masowe, komercyjne i głupie produkcje Disneya (np. HSM, Hannah Montana, do których oczywiście nie wliczają się ich klasyczne i piękne filmy takie jak Król Lew czy Zakochany Kundel), anime Vampire Knight i właśnie Zmierzch oraz wszystkie jego części >.< i nie chodzi mi wcale o to, że mam jakąś awersję do wampirów czy coś w tym stylu, wręcz przeciwnie, ubóstwiam wampiry. Moje obrzydzenie budzi raczej bezczeszczenie wizerunku wampira jakimiś sparklami i tworzenie za jego pomocą banalnego, płytkiego romansidła dla niewyżytych nastolatek (które myślą sobie: och, bo ona jest taka zwykła jak ja, a nagle w jej życiu zjawia się taaaki facet, mnie też to pewnie spotka :P). Do tego uczucia płytsze niż w łyżeczce do herbaty - ona kocha go, bo sparkluje, on ją, bo dziwnie pachnie xD no i jeszcze ten motyw z porodem półwampira uhahahah albo wytłumacznie ugryzień "bo spadłam ze schodów" xP nie będę się wgłębiać w szczegóły, bo jeszcze zaspoileruję komuś, kto Zmierzch czyta/ ogląda... W sumie może dziwić, że mimo że nie cierpię tej serii, to tak dobrze orientuję się w jej treści - to wszystko dlatego, że nie mam w zwyczaju niczego krytykować ani oceniać, jeśli nie poznam od początku do końca. Wielu ludzi stwierdza po przeczytaniu 20stu stron książki, że jest ona beznadziejna i odkłada ją na półkę. Jednak często PO tych 20stu stronach sytuacja się rozjaśnia, rozwijają się wątki i robi się po prostu ciekawie. Zresztą jak można stwierdzić, że coś jest złe, jeśli się tego dobrze nie pozna? A Vampire Knight jest jak dla mnie Zmierzchem przetransformowanym w anime. A propo Zmierzchu-anime, na acepie rozegrała się genialna rozmowa na ten temat x3 http://anime.com.pl/Bedzie_anime_%C3%A2%C2%80%C2%9EZmierzch%C3%A2%C2%80%2%9D?,news,read,4117.html
    Bundz, ja Cię jeszcze bardziej ubóstwiam xD gryź, zabijaj i niszcz tych odmóżdżonych fanów Zmierzchu buhahhaha :D
    Heh ale się rozpisałam, przepraszam xD

    OdpowiedzUsuń